städtant

Nu när jag har semester och slipper vara på jobbet å städa så städar jag hemma istället :P Igår vart de sovrummet och hallen, och idag köket och toan. Fy vad vårt kök är skitigt när man väl tittar! :/ jag tänkte: det är väl bara diskbänken som behövs torkas av. I verkligheten: Diskbänk, kakel, köksluckor, spisen, ugnen, kylskåpet, golvet ... Usch :P Men nu är det iaf rent (: Imorron blir det vardagsrummet som får städas, å sen måste jag nog damsuga överallt igen.. Det är sjukt så fort det blir skitigt. Damsugar, sopar och moppar golvet så att det är rent, 5 min efter är det massa grus och skit på golvet igen. HUR!? hunden kanske? ;p sjukt störigt iaf :P

Imorron kommer Hannes hem :) <3 Saknar min älskling.


1dag! :D


/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0