mitt i veckan.

Har vart underbart fint å varmt väder nu dom senaste dagarna :) Igår gick jag, Hannes å Hanna ner på stan å satte oss på uteserveringen på Storatorget å tog en öl (eller, jag dricker ju inte öl, cider vart de för mig.. men de är ju så man säger "ska gå ner å ta en öl." :P)  Det var iaf riktigt trevligt:) Sitta å titta på massa folk (;

Hade ju tänkt att sola solarium i måndags (eftersom jag måste bli BRUN tills jag ska klämma mig i klänningen på mammas bröllop) men det kändes lite skumt att gå å sola solarium när man har över 20+ ute å strålande sol.. så de vart ju inget då. Men idag är det ju lite mulet ute, inte fullt så varmt som de vart nu i veckan, så idag blir de nog faktiskt att pressa lite solarium :p ;)


Om exakt en vecka ska vi åka till Norrköping, för att träffa vår lille valp Wille :) Men vi kan ju inte ta hem honom riktigt än.. 2,5 vecka kvar tills han får komma hem, börjar närma sig :D

Hm, Ville eller Wille? enkel-v eller dubbel-w ? Har lite problem med det:P spelar väl egentligen ingen större roll.. men sånt som man funderar på iaf.
Ville-  ser lite mer "gulligt" ut, men kan kanske bli lite förvirrade när man skriver "Jag ville att vi skulle" "Ville ville att vi.." Ville blir ju som ordet ville ...
Wille- är kanske lite mer "namn-igt" . Lite kul att stava med W eftersom man inte använder W så mkt i vanlig svenska. men ska man göra de bara för att ?
Höm. Det tåls att tänka på ;p Just nu för stunden lutar det emot W, men kommer nog aldrig riktigt kunna bestämma mig :p  Dagens I-lands problem? ;P


/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0