Leos blogg

Jag älskar att läsa whippet-bloggar. Läser säkert över 30st om dan, sitter å väntar på att dom ska uppdatera ;) Och så äre en blogg, douglas the dog, som jag tycker om lite extra, för den är skriven utifrån Douglas perspektiv(alltså hunden). Och jag tycker att det är lite gulligt (; och Hannes håller med att det är kul, så nu när vi ska få hem valpen så tänkte vi att vi kan göra en om våra små vovvar oxå :) http://leo-wille.bloggplatsen.se/ . Kommer att börja uppdateras mer i nästa vecka när Wille kommer hem :)

Var på bio igår btw med min syster. Pirates of the caribbean . Den va väl bra. Lite onödigt lång bara. Dom kunde ta bort lite onödigt så att den inte blev så långdragen. Då hade den blivit bättre (; men den dög :)

Idag var jag å Hannes på stan en sväng. Han skulle köpa lite grejer inför maltaresan som han ska göra på torsdag. Vet inte riktigt om jag tycker om att han ska flyga när det är ett stort askmoln som flyger omkring :p :/ Han kanske inte kommer hem igen, fastnar på malta.. kanske lite kul för honom att få längre tid där, men inte för mig som saknar honom här hemma..
bu-hu.

Hittade ett par skor på stan iaf som ska användas på bröllopet :) På rea ;) från 650, till 200kr. Tyckte jag va billigt och bra;)  

Nu är det promenaddags med Leo (:

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0