Klänning

Min klänning som jag ska ha å mammas bröllop har kommit :D var å testade den, vart bra (: Ska bara sys upp lite. Nu ska man bara hitta ett par skor oxå. Hade tänkt silvriga först, men de går inte att hitta några snygga silvriga högklackade skor.. så det får bli vita ist. Men de hittade jag inte heller idag när vi va på stan. eller, hittade ett par, men jag har sån jävla hålfot så det blev en liten glipa mellan skon å foten när man gick, vilket var lite fult.. så vi får se om jag kan hitta några andra skor eller om jag får leva med glipan ;) Ska väl typ bara använda dom en gång iaf. Inte så ofta man använder vita högklackade skor? menmen:)

Nu blir det att superpressa solarium så att man blir brun så att det blir snyggt i klänningen oxå. Ska boka tid för sminkning på make up store oxå hade jag tänkt. :)


Den klänningen ska jag ha (Den gröna) , Fast med den andra färgen, Magenta. (;


/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0