fort ska de gå!

Tiden går så fort, redan måndag igen. Bara en vecka kvar tills semestern börjar, och tills vi hämtar Wille :D Jag som har längtat å tjatat efter de i flera månader, å snart är det äntligen dags! :D Ska bli så kul! 2 veckor ledigt med mina nu 3 favoritpojkar :D myspys!

Det är bara typ 2 veckor kvar tills mamma å janne gifter sig oxå :) Ska hämta min klänning på onsdag. Måste hitta ett par snajdiga skor bara. Bestämde mig för att satsa på ett par svarta ist för vita. Kommer aldrig att använda ett par vita skor igen, så känns onödigt att lägga flera hundra på ett par skor som aldrig används igen. Så får bli svart ist. (:

Har vart å solat solarium idag igen. tänkte att jag ska göra det nu på lördag å sen tisdag nästa vecka oxå. sen får de va bra ;) kom å tänka på ett par äldre ungdomar som jag råkade höra på stan i förra veckan som pratade om solarium.. om att det va äckligt att ligga där å svettas där osv. Kan jag ju kanske hålla med om .. men sen kom den klippskaste tjejen med sitt utlåtande..
"När jag solade solarium förra veckan så märkte jag dom 5 sista minuterna att fläkten var på, på högsta. Kändes ju jävligt ovärt då eftersom man inte blir brun om det blåser!"
Nae, precis! För Uv-strålarna blåser ju bort (?) ^^ tyckte jag va roligt ;)



7dagar! :)


/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0