Ensam. .

Idag så åker Hannes till Malta med jobbet. Kul för honom, tråkigt för mig.. :P Han är borta tills på söndag eftermiddag/kväll. Det är en lång tid. :( Får sysselsätta mig med lite allt möjligt så att tiden går fort.
I eftermiddag kommer syster hem till mig, ska umgås lite med henne. (: Vara lite bra inflytande ;)
Sen har jag tänkt att storstäda lägenheten. tråkigt, men det behövs. Och jag tänkte att det kan vara kul för Hannes att få komma hem till en ren och fräsch lägenhet på söndag :) och att Wille får komma hem till ett rent hem på måndag :D
Ska färga håret oxå, på söndag tänkte jag? Sola solarium, på lördag?

Nu får ju jag hämta Leo på dagis idag, och hämta och lämna imorron. Imorron är hans sista dag där. Känns skönt! Nu ska vi bara få tebax våra pengar som dom är skyldiga oss oxå. 2 månader av dåliga bortförklaringar.. Så om pengarna inte är där imorron på eftermiddagen så får jag väl skälla ut henne ordentligt. hota med att polisanmäla eller stämma henne? :P Höm. blir så trött på den människan. Men, imorron är det förhoppningsvis sista gången jag behöver prata med henne, forever! ;)



4 dagar! :D

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0